marți, 3 noiembrie 2009

Mi s-a ars Sistemul Audio

Viaţa Cotidiană - Mi s-a ars Sistemul Audio Genius 5.1... Din câtă electrică şi electronică ştiu eu am aflat in 3 minute ce s-a întâmplat... Marţi 03.11.2009 ascultam muzică liniştit in dormitor cand deodată tum bum bum buw swuw L I N I Ş T E totală... Un miros ciudat puternic se răspândeşte in toată camera... hmmm miros ciudat TDA Ars în gândul meu ... repede repede desfac systemul audio şi mă uit cu atenţie la circuite toate bune şi frumoase când dau cu ochii de TDA observ o gaură mare aha deci tu eşti ars bine reped caut pe Google despre ce şi cum ...şi cam atât momentan systemu stă liniştit pe balcon desfăcut ca să iasă mirosu... Oricum îi trebuia o pauză, dar ... de nu s-a ars el în soare acu 2 ani în 30 de grade şi se arde acu când ninge afară... O să caut TDA8947J Philips şi o săl repar zic eu ...

Niciun comentariu: