sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Târgul Regional al Firmelor de Exerciţiu


Data: 13 Noiembrie 2009
Colegiul Economic “Maria Teiuleanu” din Pitesti a organizat in data de 13.11.2009 Târgul Regional al Firmelor de Exerciţiu - Editia a III-a. Evenimentul a avut loc la Centrul Cultural Piteşti. Parteneri: Primaria Piteşti, ISJ Argeş, Universitatea “Constantin Brâncoveanu”, Centrul Cultural Piteşti, Camera de Comerţ şi Industrie Argeş... Am participat şi noi cu "Micuţa noastră firmă" V & T Design


Părerea mea personală... A fost foarte frumos, puţin cam obositor,dar a meritat efortul ! Mi-a plăcut foarte mult ! Am văzut tot felul de firme mai mici, mai mari, tot felul ... O firmă mi-a făcut chiar şi un testament... Atmosfera a fost excelentă ... Muzica şi fetele frumoase nu au lipsit deloc... !

Niciun comentariu: