joi, 14 ianuarie 2010

Om cazut pe strada - Om căzut pe stradă

Joi 14 Ianuarie 2010 Ora 14:00, 14:10 Veneam de la şcoală cu nişte colegi, când deodată vă un om care cade pur si simplu pe trotuar în faţa noastră, pe pamânt lângă plantaţia de gard viu ! am fost la el repede l-am întrebat ce are, ce s-a întamplat... Lângă el, am văzut niste cumparaturi: o casoletă pui... Îşi cumparase de la magazinele din apropiere ...Am aflat repede de la trecatorii din zonă că locuieşte: chiar lângă blocul unde ne aflam şi noi... Aflând şi numele am sunat la interfon, dar înzadar, nişte vecine care-l cunoşteau foarte bine ne-au arătat unde să îl ducem...am sunat şi la ambulanţă ca să fiu eu împăcat... Până când a venit ambulanţa noi l-am dus acasa...La sosirea ambulanţei, I-am arătat medicului şi şoferului unde să se ducă ... Si mi-am continuat drumul spre casă !

Aşa că dacă vi se întâmplă şi vouă la fel ...Să luaţi decizia corectă sufleteşte şi omeneşte pentru că vremurile sunt aşa cum sunt şi se pot întâmpla multe...Dar sfatul meu este ca bătrânii să îi ajutaţi în asfel de cazuri pentru că se simt singuri, la capatul puterilor neajutoraţi...Daţi dovadă că sunteţi oameni...Am fost pe stradă la momentul potrivit . . .

Niciun comentariu: